martes, 9 de marzo de 2010

Karrera Amaierako Proiektua

Beno ba, aurtengo proiektuetako urtea amaitu da niretzat, eskerrak eman nahi ditut aurrera jarraitu aurretik. Eskerrikasko Javier Martin nire taldekideari proiektu interesgarri bat egiten laguntzeagatik, zenbait goiz alaitzeagatik eta animatzeagatik, eta eskerrikasko Amaia Mateos nere neskari nirekin egoteagatik eta alpergura sartzen zaidanean espabilatzeagatik.




Hemendik aurrera Karrea Amaierako Proiektuan lanean hasi behar dut eta ahal den goizen argazkikoen modura nire proiektua zintzilikatua ikusi nahi dut.

Blog honetan sarrerak egiten jarraituko dut orain arteko moduan, arkitektura, nire lana edo gustoko ditutan gauzei buruz hitz egiten. Ez dakit blog hau inork irakurtzen duen baina ala bada kontaktuan jarraituko dugu. Agian Proiektuak 4 en ez nagoenez helbide elektronikoa aldatuko dut batek daki. Hurrengo arte

No hay comentarios:

Publicar un comentario